Ticketverlosung: Zürich Openair

zoa_bonz_tickets

Wie jedes Jahr wurden Ticket fürs Zürichopenair geschickt. Und die Verlose ich hier unter all denen, die sich trauen hier einen Kommentar zu hinterlassen!

Crystal Fighters
Die multinationale/baskische Electronic-Band wurde im Internet durch Remixe von Bands wie La Roux, Buraka Som Sistema und MGMT bekannt und ihr neustes Werk „Cave Rave“ geht ab wie Rakete. Momentan sicher einer der aufregendsten Acts im BritPop.

Paolo Nutini
Ein hübscher Schotte, ich wusst‘ gar nicht dass es sowas gibt. Aber ich kenn Schottland ja auch nur aus dem Film Trainspotting und auch da kommt Schottland nur kurz vor. Ja gut, in den Bond Filmen gibt’s ja auch immer wieder Szenen, die dort oben spielen. Jedenfalls gelang Paolo Nutini was Bonnie Prince Charlie misslang: England erobern. Und dann die ganze Welt. Einer der jüngsten Superstars in der Musikbranche momentan. Bin gespannt.

The 1975
Manchester Art-Pop. Das muss gut sein. Jedenfalls sparen sie nicht mit Synthies, mal gucken wie das live kommt. Und für noch mehr Dance und diesemal mit Dubstep sorgt dann Netsky.

Gewinne 2 Tickets fürs Zürich Openair, Sonntag, 31. August. Hinterlasse hier einfach einen Kommentar!

Christian Mäder

BITLAKE | Content Distribution

75 Gedanken zu „Ticketverlosung: Zürich Openair

  • 26. Juli 2014 um 17:35
    Permalink

    Röyksopp und Morcheeba, Bonz lass mi dört higah. Ich fühl de Sommer 🙂

  • 26. Juli 2014 um 23:46
    Permalink

    more sheba

  • 27. Juli 2014 um 01:13
    Permalink

    Röyksopp wär mein Traum eeeeendlich mal live zu hören…. pleez bonz give meeee these Tickets…

  • 27. Juli 2014 um 04:04
    Permalink

    Es bitzli spat für en Kommentar wo d’welt ide Grundfeschte erschütteret. Aber vilicht bruchts das gar ned. Ein kommentar, ein chance…

  • 29. Juli 2014 um 14:06
    Permalink

    So cool!

  • 29. Juli 2014 um 14:08
    Permalink

    Da sag ich sicher nicht nein!

  • 29. Juli 2014 um 14:16
    Permalink

    Han Morcheeba letsch Jahr im KKL gseh: Hammer!

  • 29. Juli 2014 um 14:20
    Permalink

    Chan ich nur zuestimme: Morcheeba live isch super!

  • 29. Juli 2014 um 21:15
    Permalink

    Ich und min Brüeder sind total grossi Fans vo Morcheeba!

  • 29. Juli 2014 um 21:25
    Permalink

    Love Morcheeba! Bin sit dä erschte Rundi debi und würd mi natürli über Freiticks freue 🙂

  • 29. Juli 2014 um 21:58
    Permalink

    Morcheeba am Afro-Pfingschte isch cool gsi. No cooler wird’s am Züri Open Air!

  • 29. Juli 2014 um 23:03
    Permalink

    Morcheeba und Annakin! Meine Gebete wurden erhört 😉

  • 30. Juli 2014 um 08:54
    Permalink

    Sunntig isch supi! Au Gloria würd mi interessiere!

  • 30. Juli 2014 um 09:05
    Permalink

    Ich möcht au mal öppis gwünne… und Morcheeba wär en super Gwünn 🙂

  • 30. Juli 2014 um 09:25
    Permalink

    Ou! Annakin! Ja, bitte, gärn!

  • 30. Juli 2014 um 10:07
    Permalink

    Morcheeba rules! Die anderen auch 😉

  • 30. Juli 2014 um 11:55
    Permalink

    Annakin und Morcheeba! Super Atmosphäre!

  • 30. Juli 2014 um 13:03
    Permalink

    En Tagespass wär da super! Wür mi sehr über Morcheeba fröie.

  • 30. Juli 2014 um 15:53
    Permalink

    Da wäre ich natürlich auch gerne dabei. Und mein Schatz würde ganz sicher Freudensprünge machen.

  • 30. Juli 2014 um 17:00
    Permalink

    Perfäkt!

  • 30. Juli 2014 um 17:28
    Permalink

    Awwwwh nice! Wär super bonz weni debi wär würds super easy leid füehle! 😍☺️👌 morcheeba!

  • 30. Juli 2014 um 18:39
    Permalink

    Morcheeba einmal im KKL gseh. Isch eifach super gsi! Gern wieder!!

  • 31. Juli 2014 um 08:17
    Permalink

    Morcheeba isch genial!

  • 31. Juli 2014 um 20:04
    Permalink

    S’letschte grosse Open Air vo dä Saison! Da gahn ich au, wenn’s rägnet…

  • 31. Juli 2014 um 22:22
    Permalink

    Das dörf ich nöd verpasse 😉

  • 1. August 2014 um 02:36
    Permalink

    Morcheeba isch immer no eini vo dä beschte Triphop-Bands! Würd mich freue, sie wieder emal live z’gseh und z’ghöre!

  • 1. August 2014 um 18:08
    Permalink

    Oh Skye Edwards! I lieb di!!!

  • 2. August 2014 um 23:15
    Permalink

    Ganz cooli Line-ups am Sunntig und no TBA- Acts! Bin scho ganz gschpannt!

  • 3. August 2014 um 16:46
    Permalink

    Da würde ich sehr gerne hin!

  • 3. August 2014 um 22:02
    Permalink

    Uf „Parov Stelar Band“ näbet „Morcheeba“ und „Annakin“ freu ich mich bsunders!

  • 7. August 2014 um 09:19
    Permalink

    Ah d’Heineken-Band! So cool!

  • 7. August 2014 um 21:41
    Permalink

    Morcheeba & Deadmau5 !!!!!!!!!

  • 8. August 2014 um 07:14
    Permalink

    Uf dä Sunntig freu ich mich! Morcheeba isch immer es Erläbnis!

  • 9. August 2014 um 16:08
    Permalink

    Warpaint! 🙂

  • 10. August 2014 um 08:52
    Permalink

    SATELLITE STORIES! Freu mi!

  • 10. August 2014 um 19:56
    Permalink

    Das wäre der perfekte Abschluss für diesen Sommer!

  • 11. August 2014 um 11:41
    Permalink

    Ich kommentiere,
    um meinem Kommentar Geltung zu schaffen und evtl noch ans openair zu kommen.

  • 11. August 2014 um 19:24
    Permalink

    Das wär doch ein krönender Abschluss!

  • 11. August 2014 um 23:41
    Permalink

    S’letschte grosse Openair! Au wenn’s rägnet würd ich gah!

  • 11. August 2014 um 23:43
    Permalink

    Ou bitte! Möcht au mal gratis a es Konzert!

  • 12. August 2014 um 06:03
    Permalink

    Das isch en lässige Final Act!

  • 12. August 2014 um 13:01
    Permalink

    I wür echt schampar gern goh, bin aber leider no jung und bruche s’geld..
    es wär echt min gröschte Traum mit mine kollege zeme da traumhafte line-up chöne z’gseh und so richtig d’fetze flüge z’loh!

  • 12. August 2014 um 21:13
    Permalink

    bitte laut mi lag gwünne! ich rock die scheisse fett am Zürich Open Air! ^^

  • 13. August 2014 um 10:57
    Permalink

    Das wär en super Event! Wür gärn mit mim Fründ gah!

  • 13. August 2014 um 10:59
    Permalink

    Das isch es geils Line-Up und so chillig!

  • 13. August 2014 um 11:00
    Permalink

    Ou wie cool! Das wür i mir ungern entgah la!

  • 13. August 2014 um 11:01
    Permalink

    Git’s no ä Chance z’gwünne? Hoffe es isch nöd first come first serve… Anyway, dankä für das Gwünnspiel!

  • 14. August 2014 um 14:20
    Permalink

    i liebe z züriopenaiiir!!!!!!!

  • 14. August 2014 um 14:21
    Permalink

    ZOA

  • 14. August 2014 um 14:55
    Permalink

    Morcheeeeebaaa wird WELT!! <3

  • 15. August 2014 um 08:44
    Permalink

    Dr Weg us Basel würd sich definitiv lohne 🙂

  • 15. August 2014 um 15:52
    Permalink

    super

  • 15. August 2014 um 21:42
    Permalink

    fuck bin zspat glaubi

  • 16. August 2014 um 18:38
    Permalink

    würdi natürlich nöd nei säge!

  • 18. August 2014 um 10:48
    Permalink

    Hab leider Parov Stelar schon am Gurten Festival verpasst und würde ihren letzten schweizer Auftritt seeeeeeeehr gerne sehen!!!

  • 18. August 2014 um 14:19
    Permalink

    Wär doch e super Sach!

  • 19. August 2014 um 13:17
    Permalink

    Wow die Tickets zu gewinnen wäre der Wahnsinn.. Wär das Geburtstagsgeschenk für meine beste Freundin, deren Lieblingsband Paolo Nutini ist ;D
    Lg

  • 20. August 2014 um 20:16
    Permalink

    parov stelar<3 kellerkind<3 kadebostany<3 ja bitte!!

  • 21. August 2014 um 12:00
    Permalink

    bombastisches line-up. da wäre ich gerne dabei. 🙂

  • 21. August 2014 um 22:11
    Permalink

    Abgsee vom sensationelle Rescht: Live-Tipp: Crystal Fighers: Fantastisches Konzert letscht Jahr am Open Air Basel. Das Jahr, wänns Wätter schtimmt: muen i na äs Billeeet chaufä, wänn i nöd gwünne

  • 22. August 2014 um 01:45
    Permalink

    jaaaaaaa!!!

  • 22. August 2014 um 07:27
    Permalink

    Life’s a bitch and then you die, so fuck the world and let’s get high! 😉

  • 22. August 2014 um 10:32
    Permalink

    Ãœber Morcheeba habe ich meine Diplomarbeit für den Multimedia Producer sae gemacht. Bin einer der grössten Fans. Durch meine Heirat sind wir nun ein bisschen knapp bei Kasse und können uns dieses grossartige Openair nicht leisten. Würden sooooo gerne hin.

  • 22. August 2014 um 12:33
    Permalink

    Lala und Mimi, die zwei Schuel-Gspändli würden gerne in der grossen Stadt zu anständiger Musik ordentlich durchdreh’n!

    Cheers!

  • 24. August 2014 um 00:42
    Permalink

    It would be amazing to go !!

  • 25. August 2014 um 07:31
    Permalink

    I wet unbedingt ga, tix z gwünne würd mir de süsch bescheide summer versüsse.

  • 26. August 2014 um 00:37
    Permalink

    Los! Gibmer das Billet! Git gueti Gründ dafür!
    1. Ich verstah de Dialekt und chanen flüssend redä und schriibä
    2. Ich muess gah!
    3. Ich seg sogar am Schluss no “ Bitte“
    Bitte! Gibmer es Billet! Dankä

  • 26. August 2014 um 12:48
    Permalink

    BITTEEEEE, mir würde auch eines reichen 🙂

  • 27. August 2014 um 14:28
    Permalink

    Würd mich freue mini Pinke Gumistifel dräkig smache! 😉

  • 28. August 2014 um 08:49
    Permalink

    OMG ich MUSS MUSS MUSS det ane!!

    Pleaseeee!! Lönd mich die Tix gwünne 🙂

  • 28. August 2014 um 10:51
    Permalink

    Ich sött gar nöd det ane gah. Aber weni die Tickets bechume denn gangi halt.

  • 28. August 2014 um 11:01
    Permalink

    Also wenis überchume denn gangi halt. Vilich triffi ja det de Sound vo mim läbe…

  • 21. August 2017 um 10:31
    Permalink

    ‍…

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.

X